niedziela, 3 czerwca 2012

Family jewels


Gold, dimonds and precious stones. I dream about royal crown and Neuschwanstein castle, where even the winter is wonderful. But the only thing to feel glamorous (for poor-me) is buying amazing stuff in second-hands.

Złoto, diamenty i drogie kamienie. Marzy mi się korona kólewska i zamek Neuschwanstein, gdzie zapewne nawet zima przypadłaby mi do gustu. Najchętniej zostałbym arbuzowym księciem noszącym ordery i żaboty.  Ale cóż, póki co, pozostaje mi kupować bluzy z biżuteryjym nadrukiem (naśladujące coś super royal )w najtańszych lumpach w mieście. Tak, zdecydowanie moja fascynacja srebrem przechodzi w uwielbienie złota. Tego najbardziej kiczowatego oczywiście. Si!










26 komentarzy:

  1. Znów sie nie zawiodłam :) Świetnie to wygląda, choć przyznam że sama bluza (?) nie ma tego uroku i jakos nie przypadła mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie mega... no i Yo-Landi moja ukochana♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ou em dżi..az nie wiem coz rzec, mowe mi odebralo, jestem zaurocozna tym postem i bluza i yo landi rzecz jasna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Pełen wyczucia i stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O MÓJ BOŻE! za.je.biś.cie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że na bogato, panie arbuzowy! Hahah. Propsy!

    OdpowiedzUsuń
  7. poleć te lumpy, bo bluza wcale nie wygląda, jakby z jakiegoś pochodziła. o.o jest genialna. a to jednak nie sweter? tak mi wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, bluza. ten zestaw akurat cały z koli na świdnickiej/wro.
      :D

      Usuń
  8. genialne! też chcę taki zestaw, albo chociaż spodnie :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. no to pokombinowałeś ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome outfit!

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zazwyczaj nie przeklinam, ale
    jakie zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  12. Clothes, Die Antwoord and GIFs. You defintely rocks!

    Visit - The Gypsy Prince http://elprincipegitano.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra!Uwielbiam Cie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lol, przeczytałam 'family jews' O_O
    Bozie są super, zamierzam wypuścić serię kamizeli z boziami i jezuskami :<

    OdpowiedzUsuń
  15. love what you're wearing! fantastic ;)

    xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. without doubt one of the most imaginative bloggers, your clothes are a treasure chest in my eyes

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile Ty masz pomysłów na ciekawe zdjęcia. A dorwać takie cacko jak ta bluza w lumpie to mistrzostwo świata. We wspomnianym zamku i ja bym chciała zamieszkać, no ale life is brutal.

    OdpowiedzUsuń
  18. oooohh what a beautiful post.... mmm...how do you make those super good GIFs though with the animation overlay??

    www.thehollyriversshow.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej stary! Zastanawiamy się z Agą, jak to żeś zrobił, że w tle zdjęć masz kartkę z zeszytu kratkowego! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome outfit! I'd love to have that sweater *O*

    And your edits are specytacular, as usual ^^


    PS. I laughed a lot with that video! LOL

    OdpowiedzUsuń
  21. cool print!

    beainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I LOVE your outfit...and Die Antwoord!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...