środa, 12 czerwca 2013

GAMES



13 komentarzy:

  1. Z najidealniejsza parą to nikt nie wygra, ale cały zestaw kocham, szczególnie geterki i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się bardzo podoba, jedynie buty wydają mi się ,,za duże"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one generalnie są wielkie i dlatego są super :D:D:D

      Usuń
  3. co za przystojniacha!!!like it!!!jak dlugo prostowales?CK

    OdpowiedzUsuń
  4. jeans is back!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra gif i super stylizacja *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj pięknosci i wreszcie znana mi miejscowa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. chłopiec sportowiec <3 pierdole, zamiast wkuwać francuski, łażę po twoim blogu i komciam. Idę zadość uczynić...

    OdpowiedzUsuń
  8. iskrzącym gifem usytuowałeś mnie w okolicach podłogi - stylówka mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze świetnie...mam pytanie, gdzie kupić legginsy tej długości?

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się takie połączenie spodenki + wystające czarne elementy; też takie chcę :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...