poniedziałek, 29 kwietnia 2013

diligentia

Primal Scream feat. Kate Moss-Some Velvet Morning


Dzisiaj na uczniaka, co to skończył liceum. Klasyka: biała koszula z krawatem. Chociaż na własnym zakończeniu wyglądałem ZUPEŁNIE inaczej, to nie powstydziłbym się opuścić szkoły w tym stylu . 
Na historii sztuki jest mi całkiem dobrze (mimo, że historykiem sztuki być nie chcę), ~~jednak nadal nie zacząłem się uczyć z renesansu (po raz wtóry przekładam egzamin), ani z łaciny, a o niemieckim nie wspomnę. Do tego dziś mój wykładowca zapytawszy jak idzie mi pisanie pracy usłyszał, że mam pozaznaczane strony w zakładkach. Lolz.
Całuski dla Kokijaże♥.


10 komentarzy:

  1. Skaczesz niczym pasikonik !:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to się dzieje, że na Twoim blogu zdjęcia na brzydkim tle zawsze prezentują się tak dobrze? :OOOO mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam wyglądasz zbyt dobrze, aby się uczyć, a mój ulubiony trend Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze te buty, umarłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great! You're very stylish, nice choice of combining.

    Love.

    OdpowiedzUsuń
  6. wooohooooo!
    gdyby każdy interpretował tak klasyczny, elegancki outfit z białą koszulą to nigdzie nie wiałoby nudą!
    idealnie!

    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za miły komentarz.
    weszłam z ciekawości do Ciebie i zostałam na dłużej!
    uwielbiam Cie! Ciebie i Twój styl!
    coś innego na tych szarych ulicach.
    gdybyś kiedyś był w Łodzi i miał ochotę stanąć przed moim obiektywem, zapraszam!

    www.gryga-photohraphy.tk
    www.gryga-photohraphy.tk

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...